Sunday, January 11, 2009

Rindu kat Mr Ady..

Sehari suntuk ari ni aku rasa tk sedap ati. rasa ada kekurangan di dalam idup ini. rasa mcm kehilangan sesuatu yg amat penting dalam idup aku. makin hendak ku buang perasaan ini, makin kuat rasa tu. entahlah. baru sekarang yg aku sedar yg dia amat bermakna n penting sekali dalam idup aku. mana mungkin aku bisa hidup dgn sempurna tanpa dia.. abg.

abg.. syg nk abg tahu yg sekarang ni syg tengah rindu sgt2 kat abg. bl syg layan perasaan ni, syg nangis. tk penah selama ni syg rindukan abg smpai mcm ni sekali. teruk betul rindu syg pada abg kali ni. syg sedih sgt2 bila abg tk ada disisi syg. syg rasa kehilangan. tk lengkap idup syg tanpa abg. tiada senyuman dibibir.. tiada hiruk pikuk ketawa syg dirumah kedengaran.. syg lebih senang mmbaca novel2 cinta.. terperap dalam bilik. hanya tu saja cara yg mampu syg buat utk ubati rasa rindu ini.


abg.. agak2 abg tengah wa pe tu ek? abg ingat ke kat syg kat sini? abg ada dngar tk hati syg menangis memanggil nama abg.. datanglah segera.. memadailah kalu syg dapat dgr 1 msg dr abg berbungi. tu sudah cukup bg sayang.. abg.. dengarlah hati syg berbisik. syg perlukan abg saat2 mcm ni.. hari ni baru sayang sedar yg sayang amat mencintai abg.. pls.. dgarlah kata hati sayang kat sini yg syg amat2 rindukan abg sekarang.. i need u sayangku....

ya Allah.. tolonglah wani. wani minta ampun atas seme yg penah wani buat. wani menyesal. kembalikanlah dia dalam hidup wani. wani ego selama ini. sekarang baru wani sedar betapa wani cintakan dia. Ya Allah, kau yg mempertemukan kami.. maka aku mohon padaMU untuk kali ni, kau satukanlah kami kembali.


Miss You Myspace Comments
MyNiceSpace.com

No comments:

Post a Comment